Benvenuti à i nostri siti web!

A diferenza trà GYXTW53, GYTY53, GYTA53Cable

Struttura GYXTW53: Cavo in fibra ottica esterna "GY", struttura di tubu bundle centrale "x", riempimentu di unguentu "T", cinta d'acciaio "W" avvolta longitudinalmente + guaina di polietilene PE cù 2 fili d'acciaio paralleli.Steel "53" Cù armatura + guaina di polietilene PE.Cavo otticu sepoltu cù doppia armatura è doppia guaina centrale.

asd (1)
asd (2)

Struttura GYTY53: struttura a strati, cavo in fibra ottica esterna "GY", riempimentu di unguentu "T", guaina di polietilene "Y" PE.Armatura di cinta d'acciaio "53" + guaina di polietilene PE.Struttura torciata a strata, un cable otticu sepoltu cù doppia guaina blindata.

Struttura GYTYA53: struttura stratificata GY "cavo in fibra ottica esterna, riempimentu di unguentu "T", avvolgimentu longitudinale di cinta d'aluminiu "A" + guaina di polietilene PE. Armatura di cinta d'acciaio "53" + guaina di polietilene PE. Torsione di strati Struttura di tipu doppia corazzata doppia guaina sepolta. cable otticu.

asd (3)

Questi trè tippi di cavi ottici intarrati ponu esse aduprati per interramenti sotterranei, pipeline è diretti, ma a prestazione di tensione è a resistenza di pressione di i cavi ottici intarrati GYXTW53 ùn sò micca forti cum'è i cavi ottici GYTY53 è GYTA53.U diametru di u filu hè ancu più sottile di questi dui cavi ottici intarrati.Ùn hè micca adattatu per sepultura diretta è sepultura diretta profonda.U cable otticu intarratu GYTY53 hè unicu armatu è doppia guaina, è ùn hè micca forte cum'è u cable otticu GYTA53, ma in e centrali elettriche è ambienti d'alta tensione, ci sò parechji lochi induve u cable otticu GYTY53 intarratu hè adupratu.putenti.U funziunamentu di u cable otticu intarratu GYTA53 hè più forte cà u cable otticu GYXTW53 è GYTY53 in l'ambiente di resistenza à a compressione, a forza di trazione, a resistenza à a compressione, a prova di roditori è a prova di umidità.

Questi trè tippi di cavi ottici intarrati dipendenu principalmente da l'ambiente d'usu specificu è l'input di u costu di i clienti.Se u cliente ùn hà micca un mudellu specificu, u nostru cliente u ricumandemu secondu a situazione di u cliente.I trè tippi di cavi ottici intarrati, GYXTW53, GYTY53, è GYTA53, sò adattati per l'ambiente di pipeline intarrati, adattati per a stallazione, l'operazione è u almacenamentu in a gamma di -40 ℃ ~ + 70 ℃.


Tempu di Postu: Nov-02-2022